Lång text lång dag

 
Jag har haft ganska mycket på sistonde, Familjens båt har gått sönder så pappa åkte till stockholm med den.
Och igår var vi på 7 i 7 konsert (Amanda Jensen sjöng) innan fiikade nästan alla på en filt när, Det är första gång vi var där; Men det var vääldigt kul och mysigt.
Jag, syrran och grannens barn (Adam) åkte  någon timme efter konsertens slut hem till Adam och såg på Alvin och gänget 3, Filmen var jätte rlig tycker jag. Sedan gick vi hem till mig, När vi skulle kolla på kattungarna var dom borta ochh dom är ju bara 1 vecka så dom kan inte gå än.
Vi ringde till mamma och letade överallt, När mamma kom hem sa hon att vi skulle gå och lägga oss på morgonen hittade vi dom på ett konstigt och väldigt undangömt ställe.
Men allt är bra nu
                                                                                                        


KOMMENT THE INLÄGG HERE:

Namn:
jag godis!♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
FotobloggarToppblogg.se