OBS!

Är det någon som vet mycket om katter som kan svara?

När  jag kom hem hörde jag min katt Lars skrika jag ropade på han, Då kom han fram längre bort haltande
sen stannade han och skrek, Jag släppte sakerna gick och hämta han
gav han mat och vatten, klippte bandage och la på benet han haltar med
bar han till mitt rum för han gillar inte att vara ensam
Jag har ringt till mamma och kompisar ingen svarar,  jag är lite orolig
Han sover nu...

Postat av: miccis

sv: vero moda :)

2012-06-12 @ 16:11:12
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

KOMMENT THE INLÄGG HERE:

Namn:
jag godis!♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
FotobloggarToppblogg.se