The Amazing spiderman

Jag har sett en spiderman film innan, men jag måste säga att den här var mycket mycket bättre. Jag började gråta tre gånger tror jag. Men jag älskar filmen  värkligen, Kvaliten var otrolig (3d) Jag trodde det skulle vara en typisk hjälte film, Men den var inte alls så, Bra humor var det i filmen tycker jag. Vi har redan bestämt att vi ska se den som kommer efter tillsammans(vi uppfattade slutet som att det skulle komma en till)   x)
                                            
                                                                                                         
                                                                                   
 
 
          
                                                                                                                

Postat av: yasmine modell mamma och fru

jo den var annorlunda helt oki rätt bra.
gick ut på att visa att människor bara är människor och att vi felar.
kram

2012-07-10 @ 12:20:38
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

jo den var annorlunda helt oki rätt bra.
gick ut på att visa att människor bara är människor och att vi felar.
kram.

2012-07-10 @ 12:21:36
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

KOMMENT THE INLÄGG HERE:

Namn:
jag godis!♥

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
FotobloggarToppblogg.se